Potrebujete vrátiť/vymeniť/reklamovať tovar, ktorý ste u nás zakúpili? Pripravili sme jednoduchý návod, ako nám poslať tovar, čo budeme potrebovať, aby všetko prebehlo čo najrýchlejšie a najhladšie.


1.

Kontaktujte nás so svojou požiadavkou

Kontaktujte nás na reklamace@theywear.sk a informujte nás o svojom zámere vrátiť/vymeniť/reklamovať tovar.

Skutočnosť, že chcete odstúpiť od kúpnej zmluvy alebo vykonať výmenu, musíte oznámiť najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia. Tovar musí byť nepoužitý, iba vyskúšaný, bez známok poškodenia, parfumácie alebo znehodnotenia, v pôvodnom obale a s visačkami. Poškodený, parfumovaný, špinavý alebo zapáchajúci tovar sa nesmie prijať späť. Preto vás prosíme, aby ste pred odoslaním naozaj zodpovedne skontrolovali stav výrobku.

2.

Starostlivo zabaľte tovar a priložte potrebné dokumenty.

Tovar by mal byť starostlivo zabalený, najlepšie v pôvodnom obale a v prípade potreby v bublinkovej fólii, aby sa zabránilo jeho poškodeniu. Na spätnú prepravu odporúčame použiť súkromné kuriérske spoločnosti DPD, PPL, GLS, DHL, UPS.


Na základe opakovaných zlých skúseností neodporúčame používať na vrátenie zásielok Českú alebo Slovenskú poštu. V mnohých prípadoch sú balíky nedoručené a svojvoľne uložené na podacích miestach, poštách alebo v schránkach. O takomto uložení nie sme nijakým spôsobom informovaní a z kapacitných dôvodov nie je možné, aby sme tieto zásielky vyzdvihli mimo adresy expedičného skladu. Pri spätnom doručovaní odporúčame zvážiť výber iného spoľahlivého kuriéra, napríklad GLS, PPL alebo DPD, aby ste nemuseli tovar posielať znova. Zo strany prevádzkovateľa e-shopu to nemôžeme nijako ovplyvniť.

Upozorňujeme, že zákazník je zodpovedný za správne vrátenie zásielky a tovar nie je možné doručiť na miesta doručovania balíkov na dobierku. Takéto zásielky nemôžeme prijať.

  • kopiu dokladu o kúpe (ideálne kópiu faktúry)
  • krátky sprievodný list, v ktorom uvediete, či tovar vraciate, či ho potrebujete vymeniť alebo či ide o vadu, ktorú reklamujete
  • vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy, ak odstupujete od kúpnej zmluvy stiahnite si ho tu
3.

Odoslanie balíka na správnu adresu

Ak máte všetko pripravené, pošlite nám zásielku späť len na nižšie uvedenú adresu, na inú adresu nie je možné zásielku z technických dôvodov prijať.

GSshop project s.r.o.
Pražská 2470/1
678 01 Blansko
Česká republika


Samotná výmena je bezplatná, stačí nám poslať pôvodný tovar. Vymenený tovar vám bezplatne zašleme prostredníctvom nami vybraného dopravcu.
V prípade chyby odosielateľa je poštovné pre zákazníka bezplatné a zákazník má nárok na náhradu nákladov spojených s vrátením tovaru (vrátením peňazí na účet alebo zaslaním iného tovaru v rovnakej hodnote).
Ak sa vám podarí poslať zásielku na nesprávnu adresu alebo na nesprávnu expedičnú kanceláriu, je potrebné zabezpečiť doručenie na správnu adresu. Dopravca nás spravidla neinformuje o doručení na inú ako vyššie uvedenú adresu a doručenie alebo zmena konečnej adresy je na zákazníkovi. Vyzdvihnutie na miestach dodania nie je možné.
V e-maile nájdete potvrdenie o začatí riešenia vašej reklamácie/výmeny/vrátenia tovaru. Ak váš sledovací kód ukazuje, že ste zásielku dostali, a nemáte od nás správu, kontaktujte nás na reklamace@theywear.sk. Je možné, že kuriér omylom doručil zásielku na inú adresu alebo ju omylom doručil inému príjemcovi. K e-mailu priložte sken dodacieho listu alebo číslo zásielky.
Ak je všetko v poriadku, najneskôr do 14 dní od vrátenia tovaru. Nezabudnite uviesť správne číslo účtu v vzor formulára na výber. Môžete tiež sledovať proces riešenia priamo na našej webovej stránke. Zásielka musí byť odoslaná najneskôr do 14 dní od oznámenia zámeru odstúpiť od kúpnej zmluvy. Po uplynutí tejto lehoty sa odstúpenie od zmluvy už nesmie akceptovať.
Najneskôr do 30 dní od dátumu podania žiadosti. O otvorení reklamácie vás budeme informovať e-mailom. Priebeh riešenia môžete sledovať aj priamo na našej webovej stránke.